Det fullkommligt poppar in massa nya saker i mitt liv nu...

1) Popcornmaskinen.... mm yammi gott med popcorn går snabbt att göra enda problemet är att få saltet att fastna på popcorn utan fett... någon som vet hur man ska göra?

image271


2) Åhhh badrumsskåpet äntligen på plats ... lite moddande med att få ihop det... 40 st. träplugg och några skruvar senare så satt det på plats ovanför toaletten för över handfatet sitter den egenhändigt tillverkade spegeln...

image272


3) Den nya spisen.... den gamla hade tackat för visat intresse.. hade gärna ju velat ha en med keramikhäll... men man kan inte få allt...

image273


4) En ny cykel ... köpte den på cykelringens kvällsutförsäljning som dom hade 5 sena kvällar... sänkt med 58% från nästan 6.000 till 2.500.. ett kap sanna mina ord !! Jag har haft några cyklar genom åren,  dom slutar alltid i händerna på någon klåfingrig som inte kan skilja på mitt eller ditt..

image274


5) Låset till cykeln som är ett värsting håller förhoppningsvis dom värsta cykeltjuvarna borta!!
Om det mot all förmodan skulle ske att jag blir av med cykeln så ingår en försäkring med självriskeliminering  med låset så jag får en ny cykel UTAN självrisk ... bra där!!

image275


6) Sist men inte minst... hittade världens gulligaste toalettpryl... ni vet en sådan som man sätter i toaletten som sprider väldoft och håller kalk och annat borta... e den inte gullig så säg? =)

image276


Fanns med vindsurfare också!!

Om det verkar som jag uppdaterar bloggen lite mer sällan så beror det på att jag börjat jobba... och har varit upptagen med att fixa med alla prylar... det tar tid att skruva ihop en cykel...  =)

Andra bloggar om: , , , , , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: EsKa

Haha, ser ut som två små rymdgubbar som paddlar iväg mot nya planeter och äventyr..;-)

2007-08-02 @ 01:04:45
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: ejmis

Badrumsskåpet blev verkligen jättefint!

2007-08-02 @ 10:51:12
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Beyonce

Den är gullig!

2007-08-05 @ 18:39:35
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0