Oj oj ...

En del dagar har en förmåga att försvinna iväg... så jag konstaterar lite torrt att det blev inget utsvävande inlägg idag heller... påtal om inlägg, skoinlägg och fotproblem... om en vecka ska jag till läkaren och kolla min hälsena... med ultraljud undersöker dom den först och sen avgör dom dess öde... hmmm intressant!
Akutläkarens ord ringer i öronen... du ska vara försiktig den kan gå av!! Huua hoppas han har fel jag vill gärna tro att han har det, men ja jag är försiktig, nästan hela tiden! Har ju varit det i 2 månader nu... sen besöket på akuten...

Nu ska jag försiktigt borsta tänderna och sen hasa mig sakta mot sängen... försiktigt försiktigt... hehe... skutteliskutt !!

Kanske kommer ett mer innehållsrikt inlägg hamna här i morgon...
Natti natti


Detta skrev jag sent i gårkväll... och när jag skulle lägga in det så hade bogg.se tröttnat på mig och lagt ner... snart tröttnar jag tillbaka på det ostabila systemet!!

Kommentarer
Postat av: EsKa

Jodu, samma sak hände för mig när jag skulle posta ett inlägg. Men eftersom blogg.se strulade så skrev jag det först i word. Skrev ett mail till de och fick till svar att de haft lite driftstörningar, men inte så mycket mer. :-/ Vad händer när du tröttnar tillbaka ?? Det var ett kul uttryck. :-)

2007-08-07 @ 16:39:14
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: jag själv...

När jag tröttnar tillbaka så blir jag bara trött och nobbar detta ställe ett tag =)

2007-08-08 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0