2008... nytt år, nya möjligheter!

Varje morgon brukar jag försöka tänka, ny dag, nya möjligheter. Vid en tid som denna kan man vidga det begreppet och tänka stort... långsiktiga mål kan sättas, löften kan ges.
Nyårslöftet i år får bli att försöka göra allt lite bättre än förra året!

Inte så att jag är missnöjd... men...  många saker hoppas jag blir bättre detta år!
Vilka löften jag gett håller jag för mig själv... om ett år, kan jag summera här om jag hållit något av dem, jag kan inget annat göra än att lova mig själv.... för det är ju mina löften.

image339

Happy new year!!!


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

God fortsättning på det nya året=)

2008-01-01 @ 15:26:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Kör hårt med löftena men framför allt! Gott nytt år. Kom plötsligt i håg att vad länge vi "känt" varandra nu. Minns ditt kök i somras, dina vinterbilder förra våren, lunginflammationenen...ja, jäkligt mycket faktiskt! Kram

2008-01-02 @ 04:58:21
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0