Nu e jag fulltankad =)

Ikväll har jag varit och lyssnat på Mia Törnblom, ska väl erkänna att jag var lite skeptisk, men jag måste säga att det hon presterar i Tv känns en aning mer krystat, här var en tjej/kvinna som bjöd på sig själv. Sina livsöden blandat med härlig, ärlig och rak sanning levererad rätt i mellangärdet!!

För några veckor sedan var jag och lyssnade på Kay Pollak, så efter dessa två  föreläsningar med teman om att Välja Glädje & Självkänsla... kan jag ju bara säga att  lugn och frid vilar inom mig nu...

Så denna jul och starten på det nya året kan ju inte bli annat än bra... och om det nu inte blir så bra som jag tänkt så blir det säkert tillräckligt bra i allafall!
Eller om det rent av skulle bli en katastrof så är det ju bara ett år till nästa och då kan det ju bara bli bättre...

Nåväl, jag vet var jag har mina volanger nu och det bästa jag kan göra är att gilla dom... precis som dom är och där dom sitter... först när jag accepterar dom kan jag göra vad jag bör för att bli av med dom hmmm har jag sagt att älskar mina volanger?! hehehe

För den som inte vet vad jag pratar om nu så kan jag bara ge rådet att gå och lyssna på Mia... sen vet ni vart era volanger sitter om ni har några =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hejsan! Jag är så jätteavis på dig som fått höra henne!
Jag skulle verkligen behöva mig ett skitstort själsligt och kroppsligt spa just nu, tanka hem lite bra och stärkande insikter! Mitt nästa år ska också bli ett uppbyggadens år.
Jag har läst i hennes böcker och även Att välja glädje.
Jag hoppas komma iväg på några bra föreläsningar nästa år!
Kram från Borthy

2007-12-18 @ 02:26:43
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Har ju hört både Mia och Kay på radio och TV. Kay talade om sitt liv och sitt sätt att möta människor och episoder i livet och gav mej rejält med "uppåttjack" som jag bär med mig sedan dess.
Har du hört att han ska göra en "Såsom i himlen 2"?
Kan bli nåt det.

HA DE BÄST önskar vännen Socrate

2007-12-19 @ 12:13:35
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Hejsan!
Håller du på att härjar klart med allt inför jul?
Skickar dig härmed en liten julhälsningskram! God Jul/ Borthy

2007-12-22 @ 13:01:53
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0