Alex...Säg inte att du har bemödat dig med att svara?

Det kom en liten kommentar...
Alex Schulman
om Vem är den hjärndöda Alex!!?

Du kallar mig "hjärndöd". Du önskar mig en mycket allvarlig sjukdom. Fortsätt så om du vill, jag menar det verkligen, men låt bli
att kritisera mig i fortsättningen när det du just gjort dig skyldig till är mycket allvarligare än något som jag någonsin skrivit.


Skulle tro att det är ett av Alex´s Fan som kladdat bland mina kommentarer ... så jag svarar rent allmänt...
Om jag kallar Alex för hjärndöd så är det den uppfattningen jag har om honom, för i inlägg efter inlägg så är det bara tomma ord och sensationslystnad som gäller... Jag önskar honom  ingen allvarlig sjukdom, bara en tillfällig liten hjärnskada, inte något allvarligare än någon av de funktionshinder han själv slänger sig med så fort något han inte gillar  dyker upp i hans väg... en skåning blir ett CP, en CP-skadad  blir en Utvecklingsstörd, och alla som äter en banan i bussen är utvecklingsstörda... och har garanterat kardborreband  på sina skor, och över allt detta så kräks Herr S...  Men det är strålande!! Vi lär alla förståndshandikappade att knyta skosnören samt att undvika bananätande på bussarna i stockholm, och vips så har vi genast massa normalbegåvade fd. utvecklingsstörda som kan börja hänga med Alex vid Stureplan... 

Alla har en skyldighet att se till att det man publicerar är av sådan art att det inte skadar någon annan men detta är något som Herr S gör sig skyldig till gång efter annan... inte bara mot enskilda personer utan mot hela grupper, och detta sker  med en ständigt växande hybris... inte ens anmälningar eller borttagande av inlägg bryter bloggsvadan från denna person.. men hoppsan glömde bort.. det är ju en dagbok och då får man visst skriva vad man vill eller?

Jag har inte gjort mig skyldig till något annat än att jag luftat en högst personlig åsikt...  för mig är inte Herr S en person längre utan bara ett fenomen som jag hoppas är övergående....

Hur många anmälningar har det kommit in gällande hans dagboksblogg  den senaste tiden?


Andra bloggar om: , , ,

BloggRegistret.se


BTW ...avslutningsvis vill jag bara påpeka att jag endast ett fåtal ggr vart inne och läst på ovan nämnda Blogg/dagbok, och vid alla tillfällen  blev jag lika illa berörd av den totala avsaknaden av verklighetsförankring som speglades där... och  är bloggaren  betald av en av sveriges största tidningar att skriva så bör man kunna kräva lite mer som läsare än det man finner där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0