Gigantiska munkar DOH!!!

Hahaha höll på att garva ihjäl mig när jag läste i SvD om den gigantiska Homer som håller Cerne Abbas Giant sällskap... 
Helt klart ett underbart galet tilltag och om det stämmer som artikeln säger, att den bara är gjord av vattenlöslig färg så är ju ingen skada skedd lite skämt får man tåla...
Den gigantiska fruktbarhetssymbolen har funnits där sen urminnes tider så lite konkurrens ska den väl tåla, tror inte Homer kommer finnas lika länge. Men lite skoj skulle det vara om det togs en satellitbild till Google Earth just nu =) hihi...  för på Google earth ser det fortfarande ut så här...  lite tomt tycker jag...

image239
 
Visst var det väl finare med en Homer bredvid... *fnissar*

Vill ni läsa mer om Cerne Abbas Giant så kan ni kolla här

Andra bloggar om: , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: maria

Hi hi ,jag gjorde också tarottestet..Jag fick också The Moon. Scary- bara elände framöver alltså :)
Må gott!

2007-07-18 @ 16:10:56
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: maria,, igen!

Läser att du lämnar blod, TOPPEN!!!!!
Jag vågar inte det själv, men jag jobbar på sjukhus och jag vet att det VERKLIGEN behövs.
Tack säger jag från alla dessa patienter , kan jag lova!

2007-07-18 @ 16:13:28
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0