Hjälp jag dreglar med ett leende som Elvis Presley...

Att gå till tandläkaren är lite som att åka in med bilen på besiktning, man vet att det kan finnas fel som inte syns, man vet vad besöket kostar, man vet att man måste dit regelbundet fast man inte vill, och man har massa ågren innan,  
Man vet däremot inte vad notan kommer sluta på när man fått åtgärda eventuella fel och brister !
Undersökningen var i går... 633:- + lite polering hos hygiensten 210:-
summa totalt 843kr .
Fick en ny tid redan idag  för att laga ett hål... huu, men tandis var snäll... bedövade och stod i och jag kände absolut inget av allt borrande när hon tog itu med min kindtand. besöket idag landande på 1.093:-
Så kontentan av två dagars besök hos tandläkaren var att en alldeles för stor del av semesterkassan rök, 1.936 kr.
Det är surt!!

image195

Jag åt dessutom ingen frukost innan för att minimera risken att  jag skulle må illa av nervositet och råka kräkas på tandläkaren, så nu e jag hungrig, grinig och fattig dessutom dreglar jag när jag försöker dricka mitt kaffe, detta kära läsare är ingen bra kombination, det enda som får upp humöret är att ställa sig framför spegeln och le...
Hahaha jag ser ut som Elivs Presley... leendet är snett och hur jag än försöker rätta till det så blir det inget annat än ett stort snett garv...
ingen idé att inta frukost ännu, det kommer väl sluta att jag biter mig i kinden eller läppen!!

image194


Undrar hur länge en bedövning sitter i...  får ägna mig åt annat göra klart mitt projekt i badrummet kanske =)
Finns att läsa om lite längre ner, + att lite uppdatering är på väg!
på återseende // Er spunk i rymden
~~ Cyberspunken~~



Andra bloggar om: , , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0