Idag är dagen när saker löser sig...

Nu ska jag åka och hämta mitt badrumsskåp =)  
Jag ska efter det åka och hämta min laptop... den har varit på jobbets it-avd efter en hårddisk-krasch... Tyvärr så gick inget att rädda från den gamla hårddisken den var totalt kraschad enligt It-avd... synd, jag har saker på den som jag hade behövt... vad lär jag mig av detta då? Jo, hur nördigt det än verkar så ska jag alltid vara duktig på att ta back-up på saker jag är rädd om =)

Annars är det en vanlig torsdag i Cyberspunkens liv... hoppas att ni har det bra alla bloggare därute i världen ;-)


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Synd med datorn. Sånt är riktigt irriterande, ja alltså inte att saker går sönder eller kommer bort för det gör de ju ibland utan att man själv har varit lat eller liknande. Kul att badrumskåpet skall flytta hem till dig! Nu ska jag ut och springa sedan ut och ta en öl med gamla kompisar, låter ganska najs va? Yes! Ha det bra, Hörs.

2007-07-26 @ 16:29:55
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Magdalena

fy fan. måste köpa skivor imorgon så jag kan spara mina bilder! åh du måste hjälpa mig att hitta alla dom försvunna :/

2007-07-31 @ 01:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0