Utmaning..


Jag fick en utmaining av Borthy... ett litet tag sen.höll ju på att glömma den =)

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Politiker som lyfter löner, för att luras och och vara falska.
2. Stora starka män som, njuter av att förtrycka kvinnor.
3. Andra människor med översittarfasoner.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. En Kaffemugg (från igår)
2. Ett diadem
3. En snusdosa, General. (ja, jag snusar)

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar, svarar på en utmaning... (sent men ändå...)
2. Väntar på att kaffet ska bli klart
3. Funderar på om jag ska åka till Karolinatappen och lämna blod... det är blodbrist i landet.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Uppleva...
2. Ta hojkort
3. Se världen.


Tre saker jag kan:
1. Vara mig själv.
2. Hitta lösningar..
3. Sjunga i tid och otid.


Tre saker jag inte kan:
1. Knyppla
2. vara utan kaffe
3 Italienska och Franska (skulle vilja kunna)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Sophie Zelmani
2. Tystnaden och dina bästa vänner
3. Musik som får dig upprymd och lycklig.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Köra MC
2. Språk
3. Ta hand om mig själv


Tre favoriträtter:
1. Kött gärna grillat med en god sallad och potatis, gratäng eller bakad
2. Thai-mat.
3. God vegetarisk mat.

Kopiera, klistra in och ändra!
Jag utmanar:
 ejmis, Tonårsmorsa & EsKa


Andra bloggar om:

Kommentarer
Postat av: crue Annika

bra utmaning ska försöka ta mej an den nån kväll *L*

2007-07-17 @ 20:43:20
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: ejmis

Klar!!

2007-07-18 @ 00:26:06
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Vi är nog ganska lika du och jag. Vet du att jag har snusat sedan jag var 18 fram till förra året då jag lade av. General var snuset.

2007-07-25 @ 02:06:53
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0