dagar som går som den här...


image125

Idag har varit en bra dag, som sagt tandis överlevde jag och eftersom hon var lite
försenad så fick jag besöket någon hundring billigare, 
jag har även hunnit med att skriva ihop en överklagan till P-bolaget som hade lappat min bil,
men först ringde jag för att skälla lite på dom,
men blev lite spak när jag under tiden som jag satt i telefonkö fick veta att dom spelar in samtalet...
och det gör dom för att kunna ge en bättre service,  ehhh dahh...
hur kan dom påstå att det skulle vara för att ge mig bättre service!!
skulle tro att det snarare är för att kunna sätta åt oss lite mer 
om vi skulle råka bli iriiterade och säga något dumt...
Men tji fick dom, jag är för det mesta snäll o gullig även mot P-bolag...
Nu börjar det bli dags att avrunda för ikväll... jag har kollat på en film på kanal 5 med min dotter:
Ugly Coyote  Coyote ugly hette den, en komedi som var rätt okej.
önskar alla läsare en god natt
natti natti




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: EsKa

Finns en liten utmaning på min sida. ;-)

2007-06-08 @ 12:45:58
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Borthy

Du är allt en tuffing... jag hade slängt på och kännt mig mogen för kurran bara genom att jag haft tanken att skälla lite på dem... fan, jag är feg! Törs man fråga var du hade ställt bilen när de lappade ? ;-)

2007-06-08 @ 22:07:52
Postat av: tant

Nemi är underbar

2007-06-10 @ 00:50:56
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se
Postat av: Jenny

Eh mamma den heter Cayote Ugly ^^

2007-06-10 @ 22:35:23
Postat av: Jag själv

Hihi min dotter ^^ om man googlar på det så får man fler träffar på Coyote ugly... testa bildsök på Google... vill inte vara envis men jag tror jag har rätt kramelikramas =)

2007-06-10 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0