Glädjens bittra eftersmak...

Bra!
Det gläder mig att
media nu visar vem han är...  HIV-mannen
Den person som utsatt flera småflickor för risken att bli smittad av HIV.
 Aftonbladet berättar ganska ingående om hur han noga ska ha  
kartlagt alla flickor han haft kontakt med, detta är ju ett psykopatbeteende i sig,
men helt klart till stor hjälp när dom söker rätt på alla hans kontakter.

Att läsa om det får mig att känna illamående, 
småtjejer, tonårstjejer, små fjortisar!!
Fattar ni inte att ni leker med livet som insats när ni
träffar främmande män från nätet.
 Fattar ni inte att ni kan sluta i en svart sopsäck utslängd efter vägen någonstans...
eller att ni efter ett möte med oskyddat sex  med en snubbe som
Christer Aggett kan få leva med en
sjukdom som är för alltid...

Låt denna händelse  vara en väckarklocka till föräldrar och ungar ...
sluta upp att vara så naiva det är inte charmigt bara dumt!!

Till er som är drabbade,  lycka till och hoppas det var värt det!



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

vad menade du med sista meningen?

2007-06-11 @ 17:08:19
Postat av: Jag själv

Uttryckt med en bitter ironi åt ödets nyckfullhet, inte med sarkasm utan mer med den uppgivenhet som jag som mamma till en tonårsdotter, bara kan känna... what to say, att vara naiv trots allt som hänt med möten mellan unga flickor och män på internet, för inte så länge sedan var det Alexandra-mannen, och nu detta... när ska unga flickor lära sig... för dom som är drabbade kan jag bara säga lycka till, och hoppas att det var värt det... menar inget elakt käner bara en djup frustration och uppgivenhet!

2007-06-11 @ 21:13:47
Postat av: Erika

Ja verkligen håller med dig, usch han äcklar mig något så ofantligt mycket! Tvi!

2007-06-12 @ 12:35:49
URL: http://www.erikasavolainen.com
Postat av: Borthy

Okay... men va fan.. de är ju bara barn flickorna... kan man skylla på dem? ( ja, jag vet, jag har inte tonårsdöttrar....)
I dag såg jag nyheterna på tv 4. Hela jäkla sändningen gick ut på HIV-män, våldtäckter och pedofili! Fy.

2007-06-12 @ 20:48:01
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv...

Om man anser sig vara stor nog att träffa främlingar på nätet så borde dom vara så pass upplysta om vad det kan innebära, men jag lägger nog mer frustration på föräldrarna dom borde ha lite koll... men det finns många trasiga småtjejer på nätet dom är lätta offer... jag hoppas som sagt
att det som inträffat blir en väckarklocka, men det verkar som sådana här fenomen är till för att stanna... =(

2007-06-12 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0