Håll tummarna....

Idag ska den tidigare omnämnda laptopen lämnas in förhoppningsvis så kommer den att kunna åtgärdas, Jag har en del sparat på den som blir jobbigt att sitta och göra om, för jag har minsann inte varit duktig och gjort någon back-up, Ja det är bara att hoppas att grejerna sitter kvar och att lapen blir användbar igen..

Nu ska jag slänga på mig lite kläder, a´la dagens outfit moahaha den som läst om mina tidigare påhopp på dagens outfitbloggar förstår nog att jag inte kommer lägga ut bilder här med min "dagens outfit"

Här i Sthlm är det grått och mulet och min termometer utanför köksfönstret visade för ca. 1 timme sedan endast 10 grader... Hallå SMHI vart är dödshettan som media utlovade för ett par dagar sedan?

Men jag önskar alla en nice dag... var rädda om varandra kör försiktigt i trafiken, krama en snok om du får chansen ...
BTW för bilister i stockholmstrafiken spana in dagens billigaste bensinpris... info finns längst ner på sidan... scrolla scrolla scrolla...

Hejdå.. over and out =)


Andra bloggar om: , , , ,

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag har jäkligt bra koll på bensinpriset på Statoil i korsningen Huddingevägen-Ågestavägen. Jag brukar rapportera om det ofta. Igår var killen på Statoil inte go för då satte han priset på fm till 12.19 men på eftermiddagen hade han sanast sig till 12.09. Dock rekord högt. Jag tar gärna på mig att raportera från den stationen. I övrigt skulle jag verkligen uppskatta en bild på dagen outfit här hos dig lite oftare. Det är väl därför man bloggar?
Ser fram emot snok-myset om man har tur! Godmorgon!

2007-06-27 @ 09:28:35
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: PG

Tackar! Hoppas din dator kommer fungera som den ska när du får den tillbaka...Ha det fint

2007-06-27 @ 12:27:51
URL: http://www.gavell.se
Postat av: Mimmi

Svar; Du blev den 530 komentaren ;) grattis.
Kram Mimmi.

2007-06-27 @ 13:40:57
URL: http://Hottrendy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0