HIV-man

Men hemska människa, hur har dina hjärnceller möblerats i skallen på dig?
 Hur kan du komma på tanken att ha oskyddat sex med kvinnor... nej med barn?
 Enligt de flesta media  är den yngsta flickan bara 12 år så  du är inte bara en spridare av en dödlig och livslång sjukdom,
du är också en pedofil!
 SvD väljer dock att inte gå ut med några åldrar på flickorna,
kan det vara för att skapa mindre aggression hos läsarna eller?! 

Hur som helst,
 I mina ögon hamnar du längst ner på skalan av förbrytare och jag hoppas verkligen att du blir satt inom lås och bom i evigheters evigheter!
Dessutom så borde dom plocka av dig bromsmedicinerna så du kunde få dö en långsam plågsam död i den sjukdom du försökt smitta andra med!
För det kan väl inte vara så att du inte visste att man inte får ha oskyddat sex när man har HIV?!

Egentligen skulle jag inte vilja ägna en tangenttryckning på detta men jag blir så illa berörd,
Va i ända in i H-vete  är det som händer med människor idag?
 Varje dag så läser man nyheter och det är bara spaltmeter efter spaltmeter med massa dårskap.
 Händer det inget kul längre? 

Jag ska börja lusläsa och leta bra saker....  BRB ...
Bläddra bläddra scrolla scrolla... hmm
hmmm tbx  =) 
Jag hittade en solskenshistoria på Aftonbladet
Hipp hipp hurra för Ben som fick mig att le åt en nyhet idag! 

Ha en skön em... nu ska jag ut i värmen igen 



 image126







Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Men du.. nu har jag kämpat hela jäkla kvällen med att få in den där "rösta på mig grejjen" så har du nu tagit bort den? Varför? Är det något skumt? Ska den bort? Appropå det har jag hittat din polare Eska inne på Junitjejens sida. Nu ska jag läsa ditt inlägg. Ha en fin kväll. ( Du är uppe väldigt länge på nätterna för att vara en fm-arbetare! Hur orkar du?)

2007-06-08 @ 22:11:45
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Vad ska man säga??? Det går inte att fatta! En sådan måste vara så jäkla sjuk i huvet....

2007-06-08 @ 23:44:18
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0