Hot hot hot... I´m feeling hot! semester typ snart?

Ruggarns så varmt & härligt det är...
snudd på att man är lite överkokt i hjärnkontoret
Sommar bad och sol känns verkligen inte avlägset nu...
få se här.. 1,2,3,4 hmmm 21 dagar kvar till semester,
fast det är  bara 14 av dom dagarna som jag ska jobba... 
I år ska jag ha 4 veckor i sträck, känns som det behövs +
att första semesterveckan brukar jag
 tillbringa däckad av någon hemsk förkylning, 
men  jag tycker ju att det borde vara avklarat med sjukdomar
för resten av året, med tanke på att jag startade januari februari 
 med att vara däckad en månad...
så jag tror/hoppas att det blir annorlunda denna semesterperiod.

Planer?
Nope inga alls utom att ha det skönt och lugnt, det som sker sker,
det som inte blir av var inte menat att bli...
det får bli min sommarfilosofi....

+ äta massa goda jordgubbar...

image127







Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Har glömt vad det var du ska ta semester ifrån? Alltså jobb fattar jag men vad var ditt yrke? Vet du berättade det en gång men jag har glömt var du skrev det. Du behöver ju inte svara på sådana frågor om du inte vill. Jo, skönt ska det bli med ledighet!

2007-06-09 @ 16:23:52
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Du ligger 3:a på en lista nu! Grattis! Jag anmälde ju mig också till det där och innan jag visste ordet av hade jag 70 besökare på några timmar! Hur faan går det här till? Var hittar de oss, vi försynta bloggare? Eller är du en bloggarkändis och jag inte har fattat det? :-) Trevlig kväll. Borthy

2007-06-09 @ 22:58:13
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0