Inget mer tokskrammel utan Rammel...

image123

Povel Ramel

Misstänker starkt att han var farbrorn som inte ville bli stor, han var den som uppmanade alla att ta av sig sina skor, och kämpa hårt för att få upp sina kokosnötter.
Han var en fennomenal verbal ekvilibrist som med otrolig skicklighet väckte liv i  folks hjärnhalvor
 Vad var det han sa, ... hörde jag rätt? men oh så kan man väl inte sjunga?!  eller kan man det...
jaha då om man heter Povel så kan man... 
Man skulle nästan kunna påstå att det han led av kan liknas med oral inkontinens,
inte på något sätt illa menat, tvärtom!
Men nu har han gått vidare, och han lär få änglarna att dra på smilebanden...
Vila i frid, och glöm inte att...

Varje gång du tar av dig skorna så medge att det känns skönt,
det betyder att apan i dig ännu en framgång rönt.,
Oh fantastiskt döm om min förvåning när jag plötsligt förstod..
döm om min förvåning den bananen var god!

Ta av dig skorna....



Andra bloggar om: , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trist att han kilat vidare men vi ska vara glada vi fick ha honom alert och rask så länge, en gåva! Jag tycker nog att han inte var inkontinent utan ytterst oralt kontinent, allt extremt snillerikt och övervägt det som kom ut där!
Här sitter jag med ett glas grapefruktjos, sjungande the gräsänklingsblues! Naturbarn, ahaha... mycket bra att ha!

2007-06-07 @ 04:52:26
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: jag själv

Ahh just det Borthy oral inkontinens, jag menar då på ett positivt sätt, hans ord och ramsor ,med tramsor och hans kvicka tunga kunde helt enkelt inte hejdas... =) Han var ju knasbra och säkerligen en av Sveriges mest produktiva personer under så lång tid... Inte tycka om turist tycka turist va trist!!

2007-06-07 @ 09:03:48
Postat av: Anonym

blommig falukorv är Hasse Alfredsson, inte Povel!

2007-08-04 @ 15:41:49
Postat av: Jag själv...

haha ja sanna mina dar ser man på Alfredssons blommiga falukorv har smygit sig in och gästspelat bland Povels alster ... sudda sudda stryka... ber hemskt mycket om ursäkt för den lilla fadäsen =)

2007-08-05 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0