Never ending story....

Måndag kväll... middagstiden är för länge sedan passerat men middagen
har ännu inte passerat den står på spisen och väntar på att hungriga barn
ska komma hem från gungställningen
(hrrmm har jag sagt att dottern har fyllt 15 hihi)
ja ja det är bra att man kan vara barn så länge det går... =)
funderar på om jag ska ta och slänga mig ut och gunga lite jag med,
men antar att jag skulle uppfattas som oerhört pinsam då!

Idag är det som sagt måndag lika grå och kulen som gårdagen
men inte fullt så kallt, och när jag kom ut efter att ha suttit instängd på ett kontor
ett par timmar så såg jag blåa flikar på himlen åhhh underbart...
Hoppas att det vänder nu till slutet av veckan,.. Enligt SMHI  ´s beräkningar för
midsommaraftonen så bör man ta sig ut mot kusten...

image161
men jag blir nog kvar hemma i kylan...
kanske kan ragga upp en midsommarstång att dansa som en liten groda runt
Det enda jag vill nu är att den här dagen ska ta slut så jag kan sova hihi... 
för jag är så trött...

Så nu har vi ätit lite och är mätta och belåtna...
Ska försöka bota min trötthet med lite kaffe... för än är det för tidigt att sova
 på återseende...
I will be back...
soon...




Andra bloggar om: , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hur kan du dricka kaffe på kvällen? Inte underligt att du aldrig sover! Det är faktiskt inte förbjudet att lägga sig 22.00, du borde prova någon gång! (När man vaknar efter 8 tim har man sovsträck i hela ansiktet! Jag har provat idag!) / Borthy.
Ps. Du kan väl smyga ut och gunga nu när de andra gått in? Skulle vara rätt ok att ligga i en sådan där däck-gunga och kolla upp i himlen och tänka lite....problemet är att höfterna inte längre går ned i däck...i varje fall inte mina, kedjorna skaver svårt på sidorna!

2007-06-18 @ 23:57:50
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv

Ja Borthy jag vet att det är bra att sova jag har sovit massor i helgen =)
Hihi ja det är väl faran med att pressa ner sig i en gunga att man får skavsår och det värsta av allt... man kanske inte kommer ur den huuu

2007-06-19 @ 00:07:39
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0