Sommarens tidnings-ankor avlöser varandra....

image145
Bilden med  anka  "lånad" från Wikipedia


Hoppsan hejsan så det kan gå... Bill Clinton i blåsväder igen, enligt Aftonbladet utpekad som en kändis som köpt sex på en bordell hmm jahaaa.. intresseklubben gör en notering!  Ingen har väl glömt Levinsky-affären och hur många kunde under den tiden se en cigarr utan att tänka på Bill Clinton? 
Som sagt inget nytt under stjärnorna.

Vidare kan man läsa att  Englands prinsar´ William & Harry  tror 10 år efter sin mamma Dianas
död att det kommer vara ett fortsatt mysterium hur hon dog....
ehh No shit, Sherlock!
dom berättar också vad dom skulle göra om dom inte var prinsar... hehe
intressant?!
finns att läsa på AB

Expressen  hade i sin tur lyckats gräva fram något som verkligen var intressant...
högt uppsatt politiker har slarvat med kvitton och betalkort... denna gång rörde det sig inte om en liten futtig Toblerone... utan 150.000 kronor  som inte har redovisats med kvitto,
har dom ingen koll våra kära socialdemokrater!!
Jag tycker det får vara nog med skumma kontokortsaffärer nu!


Nej nu har jag fåt nog av nyhetsfloran för denna gång...
till er alla från mig en riktigt skön dag nu ska jag dra o jobba ett tag =)




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0