Stackars lilla bimbokändisen Paris H sista delen (hoppas jag)

Nu är hon på väg bort från den mediala karusellen,,,
hittade en liten notis i DN men det som verkar underligt
är att hon meddelar att hon bestämt att ta sitt straff jag
förstår inte det riktigt... är det så att man som dömd kan
välja om man vill ta sitt straff? Jag tror att världens fängelser
skulle vara tomma om alla själva fick välja  :)

Efter att ha läst ett par ggr (huvudet är lite tröttigt nu)
så såg jag att det hon väljer är att inte överklaga... det var väl inte
mycket att överklaga några dagar i fängelset... det finns ju alltid
en risk att dom skärper straffet ytterligare efter ett överklagande...
bättre att ta sitt straff utan prut, och kanske blir hon lite
mognare i sina värderingar....
Så...
stackars lilla rika flicka... världen är så stor och grym...
Det värsta som kan hända efter hennes lilla vistelse är att 
hon kommer ut som en hårdnackad kriminell 
flata med tatueringar och piercingar på hela kroppen hehe...
Inte så sannolikt eller hur ? =)

hihi

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0