Titta jag kräks...

Råkade gå in på en Dagens outfit blogg...
därav rubriken... 
vem är på allvar intresserad av att se fula H&M kläder
på en töntig modell-wannabe!!
Get real! Get a life,  Get out of here!!
Någon som på allvar  tycker att det finns någon substans i att
se vad folk har på sig som "dagens outfit"
börjar fundera om det är människor som lider av social fobi
och sitter hemma framför spegeln hela dagarna
och ändå vill visa vad dom har på sig ... hmm skumt är det i alla fall!

Ja jag vet jag kan låta bli att titta... det gör jag också.. fr.o.m omedelbart



Mina åsikter är de jag står för...
skulle jag råka sätta mig så betyder det inte att jag har ändrat åsikt!



Andra bloggar om: , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: NewMe

För dom som är intresserade av mode så är det ju säkert roligt, men jag håller med...förstår inte meningen med det hela och kräks själv när jag råkar gå in på en sådan blogg.
Nåt som jag förstår mindre är varför alla dessa bilder ska vara suddiga, för mörka o.s.v. Nödvändigt att lägga ut en bild då liksom. =D

2007-06-19 @ 10:18:15
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: EsKa

Japp, mina åsikter om denna fenomen kan du läsa på min länk. ;-)

Postat av: ejmis

Håller med dig..dagens outfit är inget som intresserar mig direkt..sen kan det så klart vid vissa tillfällen vara roligt att se bilder på kläder men som ett dagligt återkommande tema..nej tack!

2007-06-19 @ 18:31:41
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Guru Saj

Jag kräktes också.. massor. Numer skrattar jag mest åt såna som är moderiktiga och trendiga. Dom vet ju ingenting ;)

2007-06-27 @ 23:18:26
URL: http://trendbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0