Undrar varför han var ledsen, det finns dom som har det värre...

Att vara delaktig i att förskingra bort dryga 17 mille på fakturor för att själv kunna frottera sig i lyxig boendemiljö... det ska så klart kosta 1½ års fängelse är ganska lindrigt, vems pengar var det som försvann egentligen? Så Ola Ramstedt det du kallar slarv var inget annat än ren förskingring... i jämförelse med en Toblerone så är det ju en gigagntisk summa pengar... Be a man dont cry...
Finns att läsa om på Aftonbladet  DN och SvD

Kommentarer
Postat av: Borthy

Ha en fin midsommar Spunken så hörs vi när vi är tillbaka igen! Du har mail även om de är lite förvirrade :-) Kram

2007-06-21 @ 15:30:02
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Har lite svårt att slita mig från blogg-värden även då jag lovade mig att bara ägna mig åt fam i kväll. Man blir fan beroende! Kram

2007-06-21 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0