Utmaningen....

Här följer en liten utmaning. Denna lek går till enligt följande: man bildsöker på google med det man tänkt och fylla i, sedan tar man bara den första bilden som kommer fram i sökningen. För mig blev det som följer:

Stärntecken
image136våg


Favoritfärg:
image137 lila


Favortdryck:
image138mineralvatten


Favoritdrink:

image139 Tom Collins


Favoritgodis:

image140 Polly


Favoritglass:

image141Tiptop



Favoritdjur:

image142 Katt


Favoritbok:

image143 Mästaren och Margarita


Favoritmat:


image144 Thaimat




Gör en egen personlig lista och presentera sen i din blogg =) det finns inga fel bara rätt... på olika sätt


Utmaningen fick jag av EsKa .... han har väntat länge på mitt resultat nu är det klart =)


 på återseende....





Kommentarer
Postat av: EsKa

Kul att min väntan är över nu! :-D

2007-06-13 @ 00:38:23
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0