Vårrus... vår-rus... eller bara ett sus...

Jag ska så klart följa med gänget kollegorna, till Frescati och kolla in och coacha i uppvärmning och passa picnic-kassar, det kan inte ens den ömmaste hälsena sätta stopp för...
Kanske får min dotter ta min nummerlapp och traska varvet runt med mina kollegor  hon fick någon annans nummerlapp förra året  och tyckte det var ok! Då spö-regnade det huuu
I år är det ju strålande sol, så man ska passa på att vara ute och njuta lite...

image114
Klockan börjar närma sig 17.. så det är dags att förbereda sig lite ,
leta fram ett linne så axlarna kan få lite kvälls-sol... 
berättar mer sen... hörst och störs...  
Tjingeling,,,





Andra bloggar om: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0