Blondes have more fun... or?

Okej jag ska krypa till korset, jag har varit en väteperoxidtestare...1 gång!  Borthy du skrev i en kommentar tidigare att du testat att bleka det och att resultatet blev... gult... Jag hade alldeles förträngt en liten incident som skedde för några år sen, populäraste svenska filmerna var Beck och kultpersonen nummer ett var Becks granne...
Ni vet han med stödkragen... "ska du ha dig en stänkare?"

Nu till saken jag fick ett ryck!  Ja!! jag blonderar håret det skulle ju vara fint till sommaren, samma dag som jag fick detta ryck var jag och mitt ex bortbjudna på middag till hans syster... jag skuttar iväg till affären och köper blekmedel blandar ihop och sätter det i håret och väntar spänt på resultatet.... tiden går och jag kollar nogsamt till håret mellan varven.... voila!! till slut tyckte jag att det verkade lagom blekt så jag sköljde ur det.. handdukstorkar det lite lätt efter efterbehandlingen tittar i spegeln.... Oh My God!!  Jag är ju han!! Becks galna granne... brister ut i ett asgarv och tjuter högt
SKA DU HA DIG EN STÄNKARE!!!?
Håret var inte blont... inte gult... det var helt klart väldigt orange... blött och stripigt bakåtdraget hmm bara stödkragen som saknades... roliga solglasögon hade jag redan, det blev något bättre när det var torrt mer dragning åt det gula hållet då men snyggt? Nej inte alls och på detta viset skulle jag visa mig... hehe jag var blekt i ca, 2 dagar sen färgade jag om det för hur det än var så kom jag fram till att det inte var jag =)

image89

Så nu håller jag mig till färger som ingår i min naturliga skala rött, brunt eller svart... men på frågan om blondiner har med kul... så måste jag nog svara ja... för så mycket som jag skrattade när jag såg mig själv i spegeln har jag nog sällan gjort innan hehe...

på återseende alla goa bloggare...



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, tack för det, orsaken alltså :D Men har inte druckit mer kaffe än vanligt, samt är jag inte alls stressad, helskumt! Hoppas att det försvinner snart! Skojjigt inlägg detta hihi! KRAM

2007-05-27 @ 23:07:00
URL: http://www.erikasavolainen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0