Idag en dag som alla andra eller...

En blek sol tittar genom ett grått disigt skimmer jag har snoozat klart för denna morgon... duschat och hällt i mig ett strort latteglas med kaffe... tjitjing Jag e vaken.. fåglarna kvittrar i kör ute, grannens hund har varit oroväckande tyst dom senaste dagarna, hoppas att inte min önskan om att få göra en Runar förra söndagen har något med den tystnaden att göra... 

Nu ska jag väcka trött dotter och slita på mig lite kläder underligt vad tiden går när man har kul, jag har roat mig med att zappa runt bland lite olika bloggare och läst om alla möjliga livsperspektiv, fnissat igenkännande och skakat på huvudet åt andras tokigheter... bara så skönt att ibland se att man inte är ensam om att vara smågalen i den stora världen =)

image47

Have a nice day...

Kommentarer
Postat av: Jag själv...

Gläfs gläfs gläfs... nu kom hunden ut hos grannen, ingen som gjort en Runar... ännu!

2007-05-15 @ 09:41:15
Postat av: Borthy

Jag tycker som du... vi är nog ganska lika alla vi där ute... tankarna är ganska mycket de samma men innan man bloggar och läser andras tror man att det bara är man själv som tänker så och beter sig så och man försöker dölja sina egenheter....(ja, det blev lite korkad beskrivning av det jag menade....) Ps. Vad betyder *S*?

2007-05-16 @ 21:49:09
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0