Oj oj oj oj hmmm

 Ohhh .... *suck*
image41

Gjorde inget av det jag tänkt idag... det kom miljoner och en sak ivägen... men inga ursäkter finns...
men jag ger inte upp det är en dag i morgon oxå... jag ska jag ska jag ska...  jag vet att man inte ska räkna misslyckade dagar utan samla dom dagar man lyckats det ger bättre självkänsla och gör  människan mer hel...  så den här dagen var i tränings-synpunkt bara en dag att inte räkna... 
men jag hann massa andra bra saker på min lediga dag ...  saker jag skjutit på länge och väl dock ingen städning det får bli imorgon... efter en lång promenad =)

tackar min PT här på bloggen för supporten hihi :)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Inte hela världen när det inte blir av med träning, bara att förtränga! Vad jobbar du med som har lite vardagsledighet? Själv sitter jag på jobbet just nu, mitt i natten men det är lugnt, jag jobbar 3-skift inom vården. Trevlig helg.

2007-05-12 @ 02:55:29
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0