PimPim!? Det är ALDRIG försent att börja hahahaa

Tjohoooo ny dag nya utmaningar!!!
 skutttar upp ur sängen (efter mitt sedvanliga snoozeknappsgullande)
fixar in en tvätt i maskinen upp i köket, tömmer och fyller en diskmaskin, sätter på kaffe och kokar vatten till havregrynsgröt kastar mig in i duschen på med kläder lite smink fixar håret brum brum in i bilen , till macken köper lite mjölk och greppar en vad jag tror är en Läkerolask
när jag betalat den ser jag att det är en ask med PimPim hahahaha brister ut i ett hysteriskt fniss och säger att "Neeej detta går inte jag äter inte PimPim jag skulle ha en Läkerol",
killen i kassan måste tro att jag är helt skruvad när jag sekunden efter drabbas av värsta nostalgitrippen och behåller PimPim asken och lägger till en ask Läkerol... med orden

Det är aldrig försent att börja =)

Hem igen fixa till havregrynsgröten rev ner lite äpple och kanel´ade allt + hällde upp ett stort glas kaffe mmm yammi frukostdax... =)
Vissa morgnar flyter på som om man seglade fram på en såpad rutschkana, 
andra kan vara som att klafsa runt i gyttja undrar varför det är så...

Nu ska jag snart in i bilen och fara till jobbet... Jag tror minsann att jag ska mumsa på lite PimPim



image95

Ha en supernice dag och va rädda om er själva och andra...




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad härligt, du låter jätteglad!
Då är vi två som äter havregrynsgröt... jag har dock konverterat på senare tid till fiberhavregrynsgröt! är det något speciellt som hänt som gör att du känner dig så glad? Dela med dig! jag vill höra! 7 Borthy

2007-05-31 @ 21:41:55
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv

Ahhh nej Borthy det var nog inget särskilt som hänt ... jag var bara ovanligt pigg och rask den morgonen =) men jag brukar vara ganska pigg när jag väl fått gulla klart med kuddar och snoozeknappen...

2007-06-01 @ 09:07:20
Postat av: Borthy

Man kan aldrig känna sig helt klar med Snoozeknappen är min åsikt! Hatobjekt men nödvändig för at man ska klara livet!

2007-06-01 @ 19:13:43
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0