Skvaller skvaller skvaller...

Ibland när livet känns lite lagom grått och glåmigt så är det ju helt klart upplyftande att gotta sig i skvallerpressen haha jag menar då våra egna kära kvällstidningar Expressen& Aftonbladet... deras oerhörda skicklighet i att skapa löpsedelsrubriker får ju folk att tappa hakan när dom passerar pressbyrån!
I många fall är dom lika sensationslystna som Se&hör eller Vänt i Häcken ehh sorry
Hänt i Veckan kanske den heter!

Aftonbladet  idag
Så vad har hänt nu bla bla bla bla Linda Trosing kastar förlovningringen för att åka till Barcelona och kasta trosan för att tjäna en miljon!
Jag tror att hon äntligen har hittat rätt! kan någon människa fatta  hur oerhört korkad hon är för det kan inte vara många hjärnceller som står rätt i huvudet om man som vuxen kvinna mamma till 2 barn får för sig att kasta sig in i porrindustrin och på allvar tror att det är glamoröst på något sätt...
Men oj! hon har visst tatuerat in Faddes namn och hoppsan hon har visst bristningar på magen efter sin graviditeter... och det går ju inte för sig om man ska bli porrskådis...  fixa och trixa sudda bort tidigare liv...

Hoppas hon försvinner nere i Barcelona så vi slipper hennes utspel i svenska medier... 
Men det är nog att hoppas för mycket, för egentligen tror jag att framtiden kommer att se ut ungefär så här...

Rubrik om ca.6 månader...
Linda Rosing tillbaka i Sverige utnyttjad nerknarkad och lurad,
träffade Fadde i smyg på hotellrum.

Haha medge att ni ser det framför er =)

Undrar om man kan påstå att hon lider av lite personlighetsklyvning...
någon störning verkar det ju vara om man ska tro på hennes tidigare uttalande!

  

Ahhh ja nu har jag fått kräkas av mig lite här... =) ska skriva om något mer kreativt nästa gång
(allt annat än att skriva om Linda är mer kreativt)
Tjingeling ....



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: EsKa

Hmm, varför skriver du Expressen när du länkar till Aftonblaskan ? *fniss*

2007-05-24 @ 16:50:05
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Jag själv

Ha ha ha ja det kan man ju undra...

2007-05-24 @ 18:16:18
Postat av: Borthy

Du har ju bra koll på kändis-sverige! Jag vet att hon är blond men kan nog inte skilja ut henne om de ställer 5
brevid varandra...
Känns ändå som din teori om rubrikerna om 6 mån är sanna.

2007-05-24 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0