Utmaning

Jag har blivit utmanad av ejmis

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit
tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

*jag är fascinerad av småkryp... lurviga larver tycker jag är supersöta.(inte så att jag gosar med dom)  

*jag kan sällan/aldrig sitta still och prata i telefonen.. måste göra något samtidigt annars känns det som slöseri med tid.

*jag kan sällan/aldrig känna igen folk jag träffat under korta perioder eller koppla ihop deras ansikte med ett namn.

*Jag har en vana att ofta koppla ihop det någon säger med en låt.. 
och av ohejdad vana så kan jag börja nynna på den vilket framförallt min dotter tycker är JOBBIGT och pinsamt hehe
!
*Jag gillar att göra saker ordentligt när jag väl gör dom... men kan skjuta det framför mig i evighet,t.ex. med städning...
jag väntar oftast för länge innan jag sätter fart...

*Jag har inte dåligt lokalsinne... jag lider av totalt lokalt vansinne
jag kör vilse konstant och jämt, har någon en GPS att skänka så tar jag tacksamt emot den :-D



Nu utmanar jag i min tur


Ingela

Borthy

PZT

Lotta

Hellen

Här kan du följa mina tankar om livet. Mina tankar om vardagen, om mig och dem omkring mig. Om vardagen och föräldraskapet



 

Kommentarer
Postat av: johannapannan

hej!
det är okej att utmana vem som helst, det är ju det som är lite kul.
dock har jag redan gjort denna så jag passar denna gången!

2007-05-10 @ 06:57:26
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag har läst som hastigast. Ska skrida till verket efter lite saker som måste göras IRL. Känns som om jag skulle kunna kopiera dina egenheter, jag känner mig hygglikt likadan...

2007-05-10 @ 07:30:14
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0