Jag slarvar alldeles förfärligt nu för tiden...

Med att skriva här menar jag =)

Jag har inga bra skäl, kan skylla på tidsnöd eller brist på ork... eller bara brist på fantasi! men det sista känns som en dålig ursäkt hmm nej alla tre är onödiga ursäkter tid och ork finns jag är bara förbannat slarvig och har inte prioriterat skrivandet...

Jag kommer inte komma med fagra löften om att skärpa mig, jag gillar att skriva och det är det som får driva mig till att hitta tiden och orken...

När jag inte skriver, när jag fastnat i små skrivkramper så är jag i allafall inne varje dag och läser kommentarer och svarar på lite sådant, så fortsätt att kommentera... me like ! =)

Hoppas mina trogna (otrogna) läsare har överseende när jag slarvar till det... hehe...I morgon bitti ska jag upp tidigt, jag ska på ett frukost seminarie i stan som handlar om Retorik.. det ska bli spännande! Hoppas jag inte försover mig,  och hoppas innerligt att min dotters magsjuka håller sig till henne... för jag varken vill eller har tid att drabbas av något sådant nu...

//Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå. Jag får väl inrätta mig i gruppen "otrogna läsare" . Men sista tiden har jag varit ganska väl uppdaterad på din blogg. Deppa inte över att det blir lite av-o-till med bloggandet ibland. Blir det ett tvång är det ju bara negativt. Hoppas hälsan håller i sig så du kan gå på seminariet.

En skön helg - önskar vännen Socrate

2007-11-16 @ 13:28:51
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0