Oj oj dag 6

Kanske var det för att jag var lite kaxig i mitt uttalande igår om att motivationen brukar dala efter 1 vecka.. eller så är det bara en liten tillfällig trötthetssvacka... men i dag fick jag verkligen övertala mig till att följa min nya rutin...
Jag vaknade fullkomligt JÄTTE-sugen på en macka med salami och massa kaffe mmm yammi hehe att sätta mig på cykeln försökte jag hitta en bra ursäkt för att slippa... men nu har jag gjort det och jag är nöjd... & stolt över mig själv!!
Dessutom är jag inte ett dugg sugen på mackan med salami längre utan ser fram emot en tallrik med havregrynsgröt, helgfrukosten får bestå av lite syndigare inslag har jag ju bestämt och jag ska hålla mig till planen där med basta!!

Jag kommer inte meddela massa resultat här som innehåller vikter och mått utan efterhand mer delge andra saker som har ett större värde ur ett livsperspektiv... =)  Jag har två saker jag redan känt av...

1) Jag känner mig redan lite piggare.
2) Självkänslan blir starkare av att lyckas genomföra uppsatt plan,  även när det bär emot...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0