Opinionsbildaren som vart en flopp!

Alex, jag har verkligen lovat mig själv att inte benöda mig att skriva mer om den mannen men jag ser nu till min glädje att han har avslutat sin blogg.... What a halleluljamoment!!!

Finns att läsa om på bl.a SvD& DN

Funderar lite på om det inte finns annat vettigare att skriva om på kultursidorna...

För endast 3½ månad sedan led han av tokhybris och trodde själv på fullt allvar att han skulle bli opinionsledande, hans uttalande i pressen hade ett stort löjes skimmer över sig och vanligt funtade människor kunde knappt hålla sig för skratt... 

Exakt vad var det för typ av opinion han trodde att han skulle kunna skapa? Det ena inlägget efter det andra dröp av osedvanlig smaklöshet, hans påhopp på andra människor och hans egna fobier för sådant han inte hade förstånd att förstå eller ta till sig blandades i en stor salig osmaklig röra... 

Gallsmaken som ibland uppstod efter att ha läst hans nedvärderande inlägg om handikappade eller skåningar eller annat som han störde sig på, lämnade en bitter eftersmak tills den dagen kom då jag helt enkelt bestämde mig för att han inte var värd att läsas...

Frågan är om han själv kommit till insikt nu? Hans påstående om att det ska vara hans läsare som drivit honom till att utrycka elakheter ger jag inget för, han borde varit vuxen nog att ta egna beslut i vad han publicerade, att vara opinionsbildare betyder sällan att man beter sig som en skitstövel!!
Och att skylla skit på andra eller omständigheter är bara ännu ett tecken på omognad och social inkompetens!


Andra bloggar om: , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Gunilla

jag kan inte heller göra annat än att tycka att han blev klok till slut...

2007-10-02 @ 00:56:33
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0