Som ett konstverk...

Alphonse Mucha... Vem var han? En konstnär som jag aldrig hört talas om, inte förrän ikväll när jag roade mig med att gå in på en sida på nätet där man kan förvränga sig själv hmm eller i allafall en bild av sig själv =)

Där bland alla förslag på hur man kunde bli så fanns just Mucha med... ahaa bara att testa alltså! Detta skulle alltså vara en avbildning av mig i sann Mucha-anda! Intressant! =)


image314

Men som den Photshopoholic jag nu är så kunde jag ju inte låta bli att pilla lite till på bilden så den blev så här...

image315

Inte så stor skillnad kanske men jag ville ha mina gröna ögon... annars tyckte jag att det var en rätt cool bild, synd att man inte levde på hans tid, han målade ju faktiskt riktigt fina saker...

Vill du läsa mer om Alphonse Mucha så kan du läsa här  [länk]

Meningen med besöket på sidan var ju för att se hur jag skulle kunna se ut som äldre... men det var så hemskt så jag avstår att publicera det... men är du nyfiken på dig själv så kan du gå in och testa själv...  här
Andra bloggar om: , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0