Trevligt frukost-sällskap...?

Morgontrött... kaffe ... nyheter på nätet... smörgås med ost.... + ett par finn crisp också med ost... mera kaffe *gäsp*
ska just ta upp sist finn crisp biten för att mumsa i mig den och ser att den är paxad!!

Mitt på den lilla ostbiten sitter en gigantisk lockespindel och flinar! (om dom nu kan det?!)
Kan nästan höra den väsa...

-Den här mackan är min nu, så stick!

image323245841-322


Det måste vara väldigt goda finn crisp för igårkväll blev jag av med en oxå... då var det min dotter som skulle smaka en liten bit.... o vips så försvann hela i ett nafs....

Så kan det gå när man inte passar på grejerna!!
Andra bloggar om: , , ,




BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: EsKa

Undrar om det heter Finn Crisp för att det är finsk produkt, eller för att man ska finna något krispigt ? Vad tror du ?

2007-10-25 @ 16:24:55
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Jag själv

Svar EsKa: Jag vet verkligen inte... jag frågar spindeln =)

2007-10-25 @ 16:36:04
Postat av: Lotta

Du får gömma dem bättre!
;-)

2007-10-25 @ 22:43:25
URL: http://ischa01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0