Hemma och kurerar mig...

En 10-dagars penicilinkur blev resultatet av läkarbesöket igår... läkaren konstaterade att det nog behövdes då jag var inne på min fjärde dag med feber.... feber + ont i halsen ingen rolig kombination men jag får vara glad ändå... har inte varit speciellt sjuk sen i januari och då var det ju lunginflammationen.
Fast å andra sidan var jag så grönjävligt dålig då, så jag tyckte att det borde ha räckt för flera år framåt!

Det enda positiva efter den vändan var att jag verkligen förstod att det är viktigt att lyssna på sin kropp och inte ånga på som en ångvält med hackhosta och feber i evinnerlighet! Så, man är aldrig för gammal för att lära sig =)

Nu ska jag gå och göra mig en stor kopp The och ett par mackor.... (inte ens kaffe smakar som det ska just nu)

Sen ska jag köra ett par maskiner  tvätt och plocka lite här hemma, för hur det än är så blir jag väldigt rastlös...  så jag får göra av med lite av den energin jag har (det är inte så mycket just nu)

Tjingeling so long...



Andra bloggar om: , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0