Huuu nu är det inget skoj...

Jag avskyr att vara sjuk, så jag brukar förneka att jag är det =) ... Helgen har varit lite febrig och mycket halsont.... I dag har jag knappt haft rösten kvar...

Ibumetin & Strepsils har varit mina närmaste bundsförvanter... i morgon ska jag jobba det får bära eller brista, som det känns nu så kan det inte bli värre i allafall, och blir det värre så får jag ta ställning till det då =)

Nu ska jag avsluta för i dag och göra mig klar för sängen... sovdags med andra ord... lite tidigare än vanligt men nödvändigt... huuu... känner mig lite gnällig, men det kommer bättre dagar...


Kommentarer
Postat av: Lennart

Själv kurerade jag mig med många koppar té i helgen. Ibland blandade jag i en skvätt honung och lite 80%-ig Strohrom

2007-09-24 @ 18:15:20
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: Borthy

Att gå till sängs "tidigt" kl 22.31? När man är sjuk? Hoppas du mår bättre och att det gått bra att jobba? Krya på dig! Tycker Lennarts huskur ovan låter lovande och angenäm, kör den!

2007-09-25 @ 05:37:48
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0