Laddar inför mötet...

På måndag ska vi ha ett möte med skolan, hoppas att det faller väl ut... Känner mig lite lagom frustrerad! Nu har väl ändå den knäppa reursläraren hunnit läsa hennes journal... *suck*  Är rädd för att det blir som tidigare möten... massa vuxna med bekymrade veck i sina pannor som inte har en aning om hur dom ska förhålla till något... massa babbel om skolans målsättning och bla bla bla... det kommer bli intressant, kanske skulle man ha med en sådan där diktafon =)

En lite underlig detalj som jag snubblade över idag är att jag såg på reusursskolans hemsida (den skolan min dotter köar till för att få börja i) att dom sökte personal, speciallärare och en till... inte för att det saknades personal utan för att dom ska utöka elevantal... Kan ju säga att ett hopp tändes!

Men det underliga är att dom inte hört av sig och sagt något om att det är på G... hon står ju ändå som etta på deras priolista att få plats där... och dom har lovat att höra av sig så fort dom vet något, men inget har jag hört bara en slump som gav mig information... Jag hoppas hoppas hoppas...

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: EsKa

Håller tummarna för er skull. :-)

2007-09-14 @ 22:06:15
URL: http://eska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0