Underbara höstdag...

Tittar ut på en strålande sol som tycks sväva på en klarblå himmel, löven på träden utanför mitt fönster sprakar av färger...  jag känner att jag borde gå ut och njuta.. bara en liten promenad, passa på nu.. Jag vill ha en kamera... en bra digital kamera så jag kan komma ut och fota alla små underliga finurliga ting...

Suckar åt huvudet som känns som inlindat i en tung blöt yllefilt, och hoppas att det kommer en annan dag som bli lika fin, för idag orkar jag inte... ska hasa ut i köket och ta en Iprén.. sen lägga mig under en filt och slumra en stund...  just nu är jag trött utav att inte göra nåt...  febern skuttar fortfarande upp och ner i kroppen... halsen river... usch vad detta vart melankoliskt... känner mig som världens martyr...

Lägger in en bild som får symboliser lite glädje och nostalgi i eländet... en överlevnadsbjörk.... =)
Krokig och ful som stryk sträcker den sig över och ner i vattnet som lockar med sitt glittrande pärlande stilla vågskvalp...

image294

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ska vara regn och rusk när man är sjuk. Då passar det bättre att kura under en filt och titta på en gammal svart-vit film!

2007-09-25 @ 20:34:21
URL: http://ischa01.blogg.se
Postat av: Borthy

Hoppas att du snart mår bättre. Det brukar ju vända ganska snart när man får antibiotika! Det trista är att det är riktigt jäkla dyrt att vara hemma och sjuk också, det är väl mycket därför man inte lyssnar på sin kropp som man borde! Krya på dig.Tyckte om bilden på överlevnadsbjörken!

2007-09-26 @ 06:27:16
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0