Sorg utan gränser...


42-åringen har nu erkänt, och Engla är hittad...död... fan ta det svinet!
Hoppas vid alla änglar att hon inte behövde lida, och att gärningsmannen nu kommer sitta inlåst i evinnerliga tider.
Han har även erkänt mordet på Pernilla som försvann för ett antal år sedan i Falun, eller rättare sagt DNA  visade att han var skyldig. Han borde enligt min åsikt redan varit borta från gatorna då han varit aktuell i sådana här utredningar tidigare.

Utredningen har haft stor hjälp av den privatperson som av en händelse var ute och prövade sin nya kamera, utan de fotona hade han kanske fortfarande gått fri.

Mina tankar och varmaste tröstkramar går oavkortat till Engla´s närmaste.
Må Engla vila i frid och hitta en given plats bland andra änglar...

image373

Expressen
Aftonbladet
SvD
DN

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Kobolt

Ett monster som den här 42-åringen borde stoppas undan och förvaras så långt ner nära helvetet som det någonsin går, utan pardon, utan nåd, utan medlidande. Låt fanskapet lida som ingen har lidit tidigare. Häng ut honom på närmaste torg och låt folket ta hand
om honom först. Vilken vidrig människa!

2008-04-13 @ 21:20:41
Postat av: Jonas

Håller med föregående post om att hänga ut den j-eln på ett torg eller liknande. Visa bild i tidningar och TV oxå så alla vet vilket vidrigt svin det är. FY F-N!!!

2008-04-13 @ 22:10:13
Postat av: Daniel

Vidrig är sant att han är och jag som många andra är helt chockad och arg och jag vet inte vad, känslorna går inte att beskriva. Det slutade som jag någonstans kände på mig men jag har försökt hoppas på något bättre, man borde förlåta det mesta men jag kan inte säga med handen på hjärtat att ett sådant äckligt jävla svin ska förlåtas. Enga förlorade sin framtid och hennes familj och vänner .. ja, jag kan inte föreställa mig den känslan. Den tomheten dom måste känna. Fy fan säger jag bara

2008-04-13 @ 22:10:23
Postat av: kent

Det är bara så jävja beklaglit att man inte skall kunna släppa ut sina barn utan att det går en massa lösa galningar ute lås in dem o släng nycklarna

VÅRA TANKAR GÅR TILL ENGLAS FAMILJ KENT M FAMILJ I KLIPPAN

2008-04-13 @ 22:15:45
Postat av: kent

Det är bara så jävja beklaglit att man inte skall kunna släppa ut sina barn utan att det går en massa lösa galningar ute lås in dem o släng nycklarna

VÅRA TANKAR GÅR TILL ENGLAS FAMILJ KENT M FAMILJ I KLIPPAN

2008-04-13 @ 22:16:20
Postat av: Lena

Stackars lilla flicka. Hoppas vid min gud att han inte plågat henne. Hur är man funtad som människa när man kan göra något så hemskt mot en liten försvarslös tjej. I mina ögon är denna man inte värd att få gå på våran jord. Fattar inte att han kunnat härja så fritt. Han har ändå varit dömd tidigare. Han skulle behandlas med samma mynt, som han själv behandlat kvinnor och nu lilla Engla.

Jag känner verkligen med Englas familj och vänner. Hoppas de kan gå vidare i livet. Vi tänker alla på deras lilla ängel, Engla.

2008-04-13 @ 22:19:45
Postat av: Margaretha

Sänder Ljus o Kärlek till Englas Familj.

2008-04-13 @ 22:32:28
Postat av: Margaretha

Sänder Ljus o Kärlek till Englas Familj.

2008-04-13 @ 22:34:35
Postat av: Fam. Elfgren i Jönköping

Vi är förkrossade och tänker på er, englas familj, varje sekund.

2008-04-13 @ 22:53:04
Postat av: Jeanette

Ja usch detta är tragiskt. Hur kan man bara va kapabel att utföra något så hemskt mot ett barn? Tänder ett ljus till minne av Engla o även till andra som mist sina liv pga sjuka människor..

2008-04-14 @ 09:47:14
URL: http://www.nogg.se/Japanese_chin
Postat av: Eva Holmström

Jag hoppas att galningen blir plågad i fängelset av medfångarna. Snälla, låt det ske!Jag har sällan kännt ett sådant hat. Polisen som inte hade tid att ta DNA på aset, är du fortfarande anställd. Heja Sverige!!!!!

2008-04-14 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0