Vilka är ni?

Vilka är ni?
Ni som smyger in här och läser på min blogg... vad hoppas ni finna? 
Vad finner ni? 
Snubblar  ni bara in i min lilla cyberspunksvärld utan en aning om vad ni letar efter?
Eller finns det en mening med att just du kommer in och läser?
Hittade du vad du sökte?

I den här bloggen har det mesta avhandlats, t.ex.  huruvida Alex Schulman ska vara stolt över sitt IQ, hur man enkelt kan piffa upp sitt badrum, bilverkstäder, ADHD, barn, politik, Kaffeberoende, alkoholism, träning, facebook, spindlar, foto, filosofiska betraktelser av livet, parkeringsböter, nyheter, juridik, blomflugor, bonsaiträd, Pimpim, ... etc etc...

Jag blir matt när jag ser om allt jag skrivit och ännu mattare när jag inser vilket stiljte jag befunnit mig i den sista tiden... Jag har förlagt min inspiration och kan ta mig tusan inte hitta den!!

Så ni mina trogna återvändare snoka runt lite bland mina äldre inlägg och läs er mätta, snart kanske min inspiration hittat tillbaka till sin rättmätiga ägare... 
Under tiden får ni nöja er med de små smulor som jag kastar in här...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Hihi jag ser att ingen vågat svara så jag är väl först ut då.
Jag är en ensamstående mamma som själv dagboksbloggar. Hamnade på din sida nu när jag gick in och sökte nya kontakter.
Cool design !

2008-04-07 @ 17:08:45
URL: http://www.sweetmama.blogg.se
Postat av: en mamma

Hej! Kikade in för att jag fastnade på rubriken ADHD,
Har själv en son på 13 år som fick den diagnosen i höstas, inte vet jag om det hjälper...nå nu vet lärarna orsaken till hans konstentrations svårigheter o o-stillasittande, o så kanske man får bort stämpeln som "förälder som inte kan uppfostra sitt barn" Medicinen gör honom lite lugnare, kan jobba bra ibland om det är intressant...
Kram! Ha en bra dag

2008-04-15 @ 15:29:51
Postat av: Anonym

Jag hittde dig på bloggportalen ikväll faktiskt heh..
Vet du vad? Du är snart skyldig mig en hel veckas irl-tid!!
/Maggan

2008-04-25 @ 21:34:17
URL: http://bortmedfettet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0