Söta små droppar...

Fredagens bästa droppar handlar inte om fredagsdrinken, det överlåter jag till en av mina favoritbloggare Magnus Uggla att bidra med... 
Nej de droppar jag tänker presentera är dessa små raringar som stod i givakt i min rabatt i morse... vid närmare spaning så har alla mina krokusblad och tulpanblad också kommit upp... kanske lite i tidigaste laget!
Nackdelen med att få en vår så tidigt är att allt hinner bli utblommat innan det blir vår på riktigt... men man får väl komplettera med andra blommor tidigare i år!

image353

Om ni är nyfiken på Magnus fredagsdrink så kan ni se den här... klockrent... o shit va jag blev törstig hehehe

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0