Fasa no. 1 avklarad...

Idag var dagen för besiktning.... När jag satt där och såg på hur dom fixade, donade och kollade min bil så slog mig tanken att det är lika hemskt som att gå till tandläkaren!!! Man vet vad det kostar att undersöka men kostnaden för att laga kan bli vad som helst...
Det gick inget vidare! Forden hade en brusten fjäder... Så nu väntar dyra reparationskostnader för att byta fjädrar *suckar*... dessutom skulle jag behöva lämna in den på service... summa kostnad tot: 6.500:- Ska jaga verkstäder och försöka hitta någon som kan göra detta till ett bättre pris!

Så... en olycka kommer ju sällan ensam sägs det, och nu e det ju bara mammografin och cellprover kvar hmm... hoppas verkligen att jag tappar en hammare på tån eller nåt annat =)

Hur som helst... Fredag i morgon, tyckte det var måndag igår... veckorna går väldigt fort nu för tiden! Och lite underligt är det, för det känns verkligen som vår, och det är ju inte ens februari ännu! Vem vet vilken dag som helst kanske snön ligger i drivor utanför dörren... men det känns onekligen en aning osannolikt!
Nu ska jag avrunda dagen och njuta av en god natts sömn...  
image345Natti natti...
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trist med besiktingen av bilen! jag tror det går mycket bättre med din kropp!...men måste man göra yt-reparationer på den då brukar det bli änu dyrare :-) Min tandläkare tyckte jag skulle ha tandställnig för 24000 kr per år men jag avböjde...det finns anat som behöver fixas i så fall på mig för de slantarna! kram
Ps, nu har jag bloggat min besökslista!

2008-01-19 @ 11:29:53
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0