I dag började det... igen...

Årets första cykelpass på morgonen sen runt julhelgen ägde rum i morse!! Att jag haft ett uppehåll beror på en enveten förkylning som jag drabbades av innan nyår som sedan avslutades med öroninflammation och en penicilinkur...

Lite komiskt att året 2007 skulle avslutas lika krassligt som det började, nej förresten, jag tar tillbaka det en öroninflammation kan inte på långa vägar jämföras med den lunginflammationen jag hade i januari för ett år sen!

Men nu känner jag mig okej igen =) ska ta mig samman och försöka hitta rutin att börja på gymet igen, detta är lite skämmigt, men jag har ett gymkort som jag inte använt sedan 8 januari 2007... lunginflammation, knäckta revben, inflammerad hälsena, hälsporre, latmasken och annat smått och gott har satt käppar i hjulet i ett helt år!!

Men ett av mina tysta löften till mig själv är att börja träna på gymet igen för jag mår ju bra av det... Jag ska kolla om dom går med på att min dotter får följa med och träna där med, dom har 16-årsgräns och hon blir det i juni,  kanske kan hon få dispens... jag hoppas på det =)

Nu ska jag se till att få lite sömn så att fredagen avlöper på ett bra sätt... ha det gott alla läsare!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hej från en som även han bloggar efter midnatt.
Det där med att motionera har Amonym avhandlat an masse senaste tiden och hon ska ha RESPEKT för sin iver. Så är hon friskvårdsmänniska också och har peppat mej mången gång när jag dippat lite...

LYCKA TILL MED GYMANDET säger Socrate kl. 00.41

2008-01-11 @ 00:40:54
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Lotta

Ska också ta tag i mitt liv och börja träna! I morgon blir det några varv i bassängen och på onsdag mixgympa. På torsdag är jag förmodligen orörlig av träningsvärk!! :-D

2008-01-14 @ 19:02:11
URL: http://ischa01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0