Ja.. det var smärta...

Dagens möte med mammografen gick bra, fattar inte hur tillplattat ens bröst kan bli och när man tror att smärtan inte kan bli värre så kläms det till lite till huu... *ryser* Men nu är det avklarat, förhoppningen är nu att man inom 2 veckor får ett brev via post som säger att allt är okej du blir kallad om 1½ år igen...  Mindre skoj är det om man får ett samtal om att man bör komma in och göra om proceduren... så jag väntar på brevet..

Jag har även hunnit med att tappa mig på några dl blod.. Fick idag kapslar istället för järntabletter då jag talade om för sköterskan att jag inte brukar äta mina järntabletter efteråt då dom inte är så snälla mot magen...  kapslarna ska tydligen vara bättre, ja ja jag ger det en chans...

Nu är det dags att ha ett möte med John... B... Lund Zzzzzzz Zzzzzz Zzzzzz


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Mycket duktigt att lämna blod, det är den finaste gåvan man kan ge en okänd nästan tror jag.
Inte för att man vill göra reklam för mig ...men inte kommer det bli så jäkla svårt att få mina bröst platta i undersökningen ;-D
Hoppas du snart får ett bra brev. kram

2008-01-23 @ 19:08:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv...

Borthy... den apparaten är som en gigantisk platt-tång vare sig dom lyckas att platta ut dom eller inte så är det just känslan av att det ska pressas ihop till det yttersta så även med fyllig överdel så känns det väldigt oskönt...det är nästan så man hade önskat att man hade ett par taxöron hihi... =)

2008-01-24 @ 06:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0