Snart...

Om två veckor är det semester, jag har verkligen ingen gedigen planering gjord, menjag är ju en sistaminutenplanerare och det brukar bli bra :-)
Vad jag vet är att jag i år bör färdigställa mitt badrumsprojekt  (kan läsas om här och här)  som jag startade förra sommaren, jag ska måla badrumsdörren och runt fönstret... tänk att det alltid finns detaljer som inte blir gjorda... hmpffrrr
*serietidningsljud för missnöje*

Det jag vet kommer att ske under min semester är att min kära bror ska gifta sig! Det ska bli väldans skoj, han har verkligen träffat en helgullig tjej, bröllopet kommer att ske ute på landet med släkt och vänner som inbjudna.

Kanske kommer dom vilja ha lite hjälp innan jag har erbjudit mig att komma ut och hjälpa till och stöka runt.
men ett stort hjääälp finns, vad tusan ska man ha på sig? ehh på bröllopet alltså =) !
Oj oj oj alltid ett dielmma! får ge mig ut och ha en shoppingtur någon dag!

Idag ska min gulliga dotter åka till mormor & morfar ute på landet och hjälpa dom att måla lite i det nyinköpta huset, kan vara skönt för henne att byta stadsluften till pappersbruksdoft hehe... =)
 
Regnet öste ju ner under gårdagen kan ju bara se en enda fördel med det, jag slapp vattna blommor ute!
Men jag hoppas verkligen att vädret blir bättre för alla som påbörjat sin semester.
Nu ska jag dra en liten sväng till jobbet... innan jag skjutsar dotter till buss...
Ha det gott.. Tjingeling!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Det ser minsann lite ut som du också har bröllopsplaner på din nya profilbild....? Jättefin!

Visst är det trist väder, jag deppar lite med dem som har semester.

2008-07-09 @ 04:51:45
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: jag själv...

Svar Borthy: bröllopsplaner jag!?

Hehe åhh ne inte alls på långa vägar, bara min dotter som tyckte jag skulle ha hennes diadem när jag skulle ut och bowla med mina arbetskamrater... Sen har jag bara photoshopat runt bilden lite... och nej, jag hade inte diademet på mig herregud jag e ju 40 :-D S

2008-07-09 @ 07:48:16
Postat av: majsan67

hur går det med bloggdesignandet ;) det är lätt hänt att man fipplar till det.

Ett tips, jag brukar helt enkelt kopiera varje mall, och klistra in i anteckningar. Så sparar jag varje mall som egen fil : style.css / index.html osv... på så vis har jag alltid alla koder kvar om nåt händer ;)



2008-07-09 @ 08:23:16
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0