Löööördag, halva helgen har snart gått!!!

Man har blivit lite bortskämd med långa helger sista tiden, får lita panik för nu e ju snart helgen slut!
Hur ska jag hinna med allt nu... städa tvätta fixa o trixa!! kan man köpa tid? vad kostar den i så fall? Jag skulle vilja ha ett kvarts kiloton kan någon leverera det hit?

Ja ja jag ska inte gnälla... bara bita ihop och hugga tag i dammsugaren så det blir nåt gjort!
Noice och Uggla får dåna ur högtalarna!! Nostalgi tripp!!

Ha det multibra!
Hade du lite tid över att sälja så hojta till så kommer vi överens om ett pris *S*


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

kan vi i såna fall dela på den tiden när du hittar den???? jag skulle behöva några femtiotusen ton minuter extra om dan ;)



ju mer jag har o göra, ju tröttare blir jag och desto mindre får jag gjort ?!?!?



nu är helgen snart slut s

2008-06-29 @ 09:56:57
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Jag själv

svar majsan67: Absolut skickar jag över en hög med extra minuter om jag hittar mitt kvarts kiloton med tid :) , det är så sant att ju mer man har att göra dessto mindre får man gjort. All energi liksom åt att tänka på allt man borde göra/ha gjort... Det blir helt enkelt till att göra listor och prioritera... Man får inse att man inte kan hinna allt :)

Idag ska jag tvätta bilen.. det får bli mitt enda måste!

2008-06-29 @ 12:49:58
Postat av: Lotta

Jag är äntligen ledig i morgon och vill ha massor av tid!!!!

2008-06-29 @ 21:58:07
URL: http://ischa01.blogg.se/
Postat av: vivan

Ja det går lättare att städa till musik...min snabeldrake dansar så bra med mig...om jag sätter på rock and roll...he he...kramiz

2008-06-30 @ 00:19:16
URL: http://vwellermo.blogg.sec
Postat av: Socrate

Hej "Cyber". Tyvärr blir det som du kanske märkt inget antagande av din utmaning från min sida. Har det lite för hektiskt just nu för att hinna med blogg över huvud taget. Hoppas du förstår detta.



Ha en toppensommar önskar vännen Socrate

...som tar TimeOut ett tag nu från bloggen

2008-07-01 @ 08:19:51
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0