Freeeedag....


Arbetsveckan slutar snart, om några timmar är det helg, solen skiner utanför fönstret och fåglarna tok-kvittrar, det känns onekligen som en skön morgon!
Ska ta ett skutt in i duschen nu för att sedan i lugn och ro sippa på en stor kaffe... Funderar på om jag ska kolla in helgens väder på SMHI eller göra som jag brukar, ta vädret som det kommer, jag har ju ändå ingen möjlighet att påverka  och jag  har inga planer på att ha någon picnic heller =)
En och annan liten promenad i skogen kan det ju bli om vädret tillåter... med kameran i högsta hugg...

image368


Jag önskar alla en skön solig fredag
Tjingeling!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

vilken hääärlig bild... slår vad om att du har en digital systemkamera *blänger*

Här regnar de, hoppas ni har bättre väder.. så nu är väl snön borta för denna gången ;)
ha en bra helg..

2008-03-29 @ 10:41:25
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Jag själv...

Jaaa det är en digitalkamera :)

2008-03-29 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0