Slut på helgen för denna gång..


Nu har kort vecka no.2 infunnet sig, måndagen redan avklarad och den var ju inte så ansträngande!
Kommer med största sannolikhet tycka att det fortfarande är måndag om några timmar när jag ska upp och starta igång jobbveckan... och glatt överrasakad kommer jag bli varje gång jag inser att det är tisdag :)

Hoppas alla haft en skön Påsk-helg här i fjollträsk har det varit snöigt, i februari var det vårväder och vi kunde ju konstatera att någon vinter blev det inte... men just när vi började glädja oss åt spirande knoppar så kom snön som ett brev på posten med minusgrader trafik-kaos och allt annat  som hör till.
Men nu räcker det... jag vill ha tillbaka våren! Mina krokusar ser väldigt ledsna ut i rabatten... för att inte tala om mina tulpanknoppar... *suckar*

Ja ja... dags att knyta ihop trådarna och komma till ro, det är ju snart morgon... *stirrar lite maniskt på klockan*
Natti natti ta det lugnt, håll er torra  och halka inte omkring på vägarna =)

image367


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

huu hoppas du kommer upp ordentligt nu... me tanke på hur länge du var uppe inatt ;)

jag somna som vanligt med datorn uppslagen på magen... snacka om tragiskt haha..
får kanske lära mig att blunda lite längre på morron.. så jag inte är så himla slut på kvällen.. men nåja... tidiga mornar har oxå sin tjusning ;)

Jag vill oxå ha vår, det här är för trist, vinter ska man ha i december januari, sen är det bra...
ha en god dag..

2008-03-25 @ 07:24:54
URL: http://majsan67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0