Inget är som väntans tider...

Nej ni kan vara lugna jag är inte gravid hehe... men jag väntar fortfarande på att tele2 ska få min internetuppkoppling att fungera, det verkar vara stört omöjligt!!

Nu är jag inne på andra veckan av internetlöshet och börjar känna en viss abstinens, nej fel... abstinensen har övergått till en känsla av total tomhet!

Slänger in detta inlägg från jobbet så ni ser att bloggen inte är död...  Tele2 har "lovat" att skicka ut tekniker till stationen för att se om det är där det strular då dom nu konstaterat att mitt modem är det inget fel på och eftersom Bredbandsbolaget kunnat leverera i flera år så är det tele2´s egen station som strular... jag väntar och väntar... kanske slutar detta med att jag får återgå till Bredbandsbolaget då funkade ju allt i allafall!

Ha det gott hörs och störs =) förr eller senare...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0