Ohhh nya tider!!

Förundrans tider är inte slut.... först en euforisk lyckokänsla över att ha tillbaka internet efter nära 14 dagars avbrott, (vill nu inte att ni ska tro att jag är beroende... hmm hihi)  Har nu precis kommit in i min gamla vana att läsa lite nyheter på morgonen sedan kolla mailen, bloggen etc etc... 

Idag när jag skulle logga in så var det dags för bloggflytten, blogg.se har fixat en ny bloggplattform och det har varit en del fram och tillbaka, många har varit oroliga och en del har flytt fältet och flyttat sina bloggar helt, 
Men inte jag... jag sitter kvar och har det lugnt och skönt och luktar på tangentbordet!!! ..

Nej allvarligt detta gick smidigt...det var bara att klicka på knappen och hoppas att allt skulle följa med, man vill ju inte förlora massa material... Det stod något om att flytta din blogg nu och slipp köa.... med ens såg jag framför mig en jättelång ringlande kö med folk som stod med sina bloggprylar i famnen och nej usch och fy den kön ville jag slippa... klick på flytta knappen... logga in och... flyttat och klart?! på 10 sek... `? Fantastiskt!
Nu ska jag packa min väska, duscha, jobba, åka hem hämta packning... åka komunalt *rys* åka mer komunalt... gå... åka båt!!
Skål! jag är åter om ca. 51 timmar tjingeling!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0