Vart tog veckan vägen?!

Denna vecka får gå till historien som veckan som gick upp i rök!
Började veckan med två dagar intensivt konfererande med ledningsgruppen på jobbet, vi befann oss i en underbar slottsmiljö ute på Häringe slott....

Där upplevde vi förutom hårt arbete, underbar natur, god mat och dryck, och ännu lite mer dryck...   superfluffiga kuddar med frasiga härliga täcken i ett helt okej rum.
Dessutom så skulle vi lösa en mordgåta, ruskigt spännande må jag säga och en stor eloge till de duktiga skådespelarna som gav oss alla en oförglömlig afton!

Dag 2 ägnade vi också till en del arbete, god lunch och en gedigen slottsrundtur med massa historia och kuriosa om Häringe slott... men detta tänker jag inte trötta ut er med. Men jag kan helt klart rekomendera vistelse där, det enda minuset var att dom just nu håller på att bygga om matsalar och kök i själva slottet så den verksamheten var flyttad till en av flyglarna men det var helt okej och fantastiskt god mat med ett underbart salladsbord!

Resten av veckan har rasat iväg i en hiskelig takt och tittar jag på klockan nu så har den just passerat midnatt... det vill säga att nu är det redan fredag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Socrate

Visst är hon efter midnatt...fredagen har nyss börjat ta sina första stapplande steg...ska den lyckas gå eller...blir det en "krypande dag" ?



Nåväl & hur som helst

HA EN FIN HELG önskar vännen Socrate

2008-05-30 @ 00:45:42
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0